جوامع شهری قدیمی، تاریخی در زمان های شکل گیری بر اساس یک یا چند ایده و آرمان تولد یافته اند و هر یک از این شهر ها طبق بافتی که می توان آنرا به یک فرش بزرگ تشبیه کرد، رنگ و هویت و صدای متمایزی پیدا کرده اند و توانمندی های ارگانیک هر یک از این مناطق مجموعه این شهر را بوجود آورده اند. این توانمندیها برای هر شهری برند محسوب می شود.
مسأله نشان سازی یا برندینگ برای یک شهر به عبارتی (خارج کردن یک شهر از یک وضعیت نکره و ناشناس به وضعیت معرفه و شناس تعبیر می شود ) پروسه ای است که از دل طبیعت گرفته شده، بنابراین مسأله برندینگ یعنی در گام اول مسأله تمایز می باشد.
قراملک مسأله منبع
درباره این سایت